Diskuse

Už svítí!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MO

farfalla_farfalla

30. 11. 2011 15:48
...

Hezké večerní fotky se sváteční symbolikou... R^:-)

0 0
možnosti
F

forEdd28.1

28. 11. 2011 19:40
hm

dobre tema... zajimave foto... R^R^

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

27. 11. 2011 9:49
Velice dobré téma

:-) Fotky se mí líbí, osobní preferenci R^ mám u první a posledníR^, ale celkově je to kvalitní a vyvážené. Vaše fotografie působí čistě, barevné podání je prima.

Téma adventu je super, ještě by možná stálo za to i povídání o jeho obsahu, původu a smyslu. :-)

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

27. 11. 2011 21:53
Re: Velice dobré téma

To by ale bylo dlouhé povídání :-), v každém případě ovšem zajímavé. Souhlasím s Vámi, pane Trizuljaku.

0 0
možnosti
RK

šedý vlk

27. 11. 2011 1:11
Fotky

docela ulezou :-). Jste "frankofil", máte ráda "žabožrouty"? Také jsem je kdysi obdivoval, mají obdivuhodnou kulturu, ale také jsou pěkní šovinisté. Vadí mi, že "Šarkézi" vyslovují jako  "Šarkózy" a "štraus-kchán"  jako "štros-kán".

Fotit umíte, těším se na Váš další fotoblog :-)R^.

0 0
možnosti
ZT

Zdenka84

27. 11. 2011 1:17
Re: Fotky

Děkuji za milý komentář. K žabožroutům mám neutrální vztah, ale tu jejich zemi, jazyk a kulturu mám moc ráda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1597x
Snílek, bojovník, nadšenec, frankofil a pozorovatel světa skrz objektiv fotoaparátu.

http://fotospektrum.netne.net/

Seznam rubrik

Oblíbené stránky